petak, 31. kolovoza 2012.

eeeeeee, evo me!!!!!!!!!!!!!!!!




Jutarnja kavica se već odavno popila :) 
Ova je jedna od onih usputnih-radnih.

Čikopepeljarnica je poklon-rad od moje drage poslovne kolegice Brankice.

Kak me pak ni dugo bilo u blogerskim vodama, bum vam pokazala nešto od onog kaj sam u međuvrfemenu delala. 

Naravno da one/oni koje/koji me prate preko Facebooka dio toga su već vidli :)

























Tolko za danas od mene.
Pusek/musek <3 span="span">

Broj komentara: 12:

  1. Sviđa mi se novi imidž! Super izgledaš, ona crveno-crna kombincaija je cool! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. fala ti marijana, nije to novi imidž.... imala sam napokon nekoga da me slika, a došla sam z grada:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na poseti...na žalost ja sve manje stižem da posećujem blogove.
    Sviđa mi se, izuzetno je lep nakit koji za osnovu ima ove metalne elemente sa limenki.
    Mora da imaš vezu u nekom kafiću, kad sakupiš dovoljno jednakih :)
    šalim se.
    Drago mi je da sam videla ovu lepotu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fala ti Snežana na komentaru.
    Imam razne izvore nabave. Samo jako puno ih "trošim", tak da mi je uvijek deficitaran repromaterijal.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Totalno pregršt radova! Zanimljive su mi te tvoje rukotvorine, pogotovo detalj sa limenki. Također, super mi je i ova vestica tamnocrvene boje. I pepeljara je baš kul. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. fala vam djevojčice na posjeti i komentarčeku :)
    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Fala Jelisaveta I Ivana na posjeti i komentarčeku :)

    OdgovoriIzbriši