srijeda, 23. veljače 2011.

dosadna srijeda

Danas nikak da se primim nekog posla...
Kaj got počnem, sve mi brzo dosadi. I još je srijeda. Kak se kod mene u kvartu veli : "Ni v rit, ni mimo."
Al' ipak nekaj bum napravila.
Pokazala bum vam kaj sam delala u zadnje vrijeme.




Ovu ciklamastu tuniku štrikala sam od turske vunice KARTOPU 70% akril 30% vuna.Potrošila sam cca. 55 dkg.






Moj čuvar križa od otprtog prozora.







Boja baš i nije takva kak je za istać, makedonski konac VERA 100% pamuk. U ovu tuniku uheklala sam 65 dkg konca.



Ma ne, nije to Crvenkapica.
To je moja šogorica. Kaj velite na to kak joj stoji kapica?   






Napokon sam sastavila jednu majicu/pulover p.p. (prema potrebi). Već par mjeseci "čeka" da ju sastavim, al' nikak.
Napravljena je od antracit konca "na bubice" i dodala sam jednu nit lame konca koji kak da se preljeva u razne boje.





Vesticu i čarape za jednu slatku curicu od dve godine saštrikala je moja mama Marek. Tak je sretna kak da je to za nju. Morem vam reći da je Marek dobro skombinirala boje.





Joj skoro sam vam zaboravila pokazat kaj sam dobila od šogora. Heknadli za tunisko heklanje od bambusa sa dugom "žicom". 12 komada. Tak sam happy.


I na kraju bum vam pokazala kaj sam danas počela štrikati. To bi trebala biti bluza/majica p.p. sa ranglan dugim rukavima. Mustra - grančice.



Moja Marek veli da je to boja dima, a meni baš i ne zgleda tak. Nekaj između boje masline i sive.


Curke moje, to vam je sve za ovaj put.
Pusa

33 komentara:

  1. Ti si prava mašina, a mogla bi i nama da pozajmiš šogora:)! Baš bi mi falio:)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, koliko radova, svaka čast! Sve je divno, ali ciklama tunika me je oduševila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa kad ti stignes sve ovo plesti i heklati?? ja jedva jedno uradim za ovo vreme sto ti uradis 10 :D
    koja je marka od ove heklenadle? ja sam porucila jedni i bas me znaima tvoje iskustvo sa ovim..kad probas nesto, onda pokazi nam ovde na blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaka čast draga Jolanda koliko prekrasnih radova si napravila, oduševljena sam!
    Sve mi se sviđa, boje su prekrasne, modeli...bravo!
    Velika pusa i pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Drage moje curke,
    hvala vam na komentarima.
    Šogora nebum posudila :))
    Je u pravu ste za ciklamu. Mrak je.
    Drenka to ti je VERA marcelizirana 100% pamuk češljani 10 dkg. Na njoj piše da se radi (hekla ili štrika) sa iglama broj 3. Ja sam heklala sa heklecom br. 3. Dobra mi je.
    Nove konce i vune bum vam pokazala i rekla svoje iskustvo.
    Drenka baš me zanima koja je cijena konca VERA kod vas. U Zagrebu ga nisam našla, ovaj je donesen.
    Još jednom hvala na komentarima.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  6. astimiša koliko toga ima! sve je predivno, al ova beretka me baš razdragala, je li to pleteno ili heklano?

    OdgovoriIzbriši
  7. Tena,
    hvala ti na komentaru.
    Beretka je heklana, ak hoćeš pošaljem ti kak se radi.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  8. zlatne ruke imas draga jolanda,predivne kreacije stvaras,prepredivne..saljem ti topli pozdrav i pusu!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Redom : ciklamasta mi se sviđa jako,ali još više na prvoj slici gdje je ljućibasta!
    Grijač križa i žuta Vera mmm (zamisli onoga iz Vegete kaj ljubi vrške svojih prstiju)
    Antracit mi je naj i kapa,al ona je modni dodatak pa ju smije dodat pod naj!
    Marek,svaka čast.Kad sam ju upoznala,rekla je da ona više ne dela,a pogleč ju sad!
    Nadimljena me zaintrigirala,a zbog heklica sam ljubomorna,ali pozitivno.Baš me veseli da bum u živo vidjela kak se tuniski hekla!

    OdgovoriIzbriši
  10. Koliko prelepih radova ti uspeš da napraviš, svaka čast! A od lepote rolkice sa početka posta potpuno mi se zavrtelo :D!

    OdgovoriIzbriši
  11. Hanči, ja bum na preskokce :)
    Viš ti kak ja, odnosno mi pozitivno utječemo na Marek.
    Nadimljenu buš u živo vidila ovaj vikend na čvenku (čitaj: druženju), kapa otišla, antracit bum oblekla na čvenk, grijač križa upravo na meni (baš je za štrikanje kraj prozora i cigaretu taman), žuta rađena po narudžbi i ciklamasta ni više kod mene.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  12. Lenka kak vidim i tebi se ciklamasta naj zdopada. Fala ti na lijepim komentarima. Nadam se da bum i sebi jednu sličnu napravila, jer nemrem dve iste-nije fora :))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  13. Jole moja Jole, pravi si strojčke, ali radovi su zaista krasni, ali ono zadnje pleteno mi je nekako naj priraslo srcu, bod je prekrasan, može li uputa. Hvala. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  14. Loredana poslikala bum mustru i poslala ti na mailom. Inače nije jako teška za delat, a efektna je.
    Hvala ti na komentaru.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  15. Bas si bila vredna :)
    Ciklama tunika je predivna, ali i ovo poslednje izgleda jako zanimljivo !

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala ti Magrit. Padam u iskušenje da napravim još jednu istu (iako nevolim raditi iste stvari) :))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  17. Hello Jolanda..!!
    I was very happy your visit..
    Beautiful work...
    Kisses

    OdgovoriIzbriši
  18. Hi Sandra
    Thanks at visit and for coment. I glade that nice to you.
    <3

    OdgovoriIzbriši
  19. çalışmaların çok etkileyici.. harikasın. çok beğendim... ben de örgü ve kurdele nakışı ile ilgileniyorum....

    bebegimincicileri.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. evo , tek sam sad skuzila tvoje pitanje za to koja je cena na Vera...to nisam ovde vidjela kod nas...kad bi vidjela onda bi kupila da probam zbog ime...to je moje pravo ime :D
    a koja je tvrtka koja proizvodi ovaj konac?

    OdgovoriIzbriši
  21. Drenka draga,
    ja ti nemogu nigdje na etiketi od konca naći tko ga proizvodi.
    Piše samo PKV možda to tebi nešto znači. Ja neznam.
    A imenjakinja ti je :))
    Budem ti slikala etiketu i poslala mailom.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  22. Koja si ti pčelica maja, prekrasne stvari si naštrikala i naheklala
    P.S.
    svaka čast na šogoru koji misli na tebe, a i mama nije za odbaciti he he
    pozdrav iz Varaždina

    OdgovoriIzbriši
  23. Hvala ti Good Ghost :)
    Bome ni šogi a ni mama nisu za odbacit :)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  24. Obrigada pela visita e por seguir o blog, seus trabalhos são lindos. Parabéns. As fotos dos cisnes um sonho

    OdgovoriIzbriši
  25. Ola Suzete
    Muito obrigado pelos comentários e visita.
    Beijo

    OdgovoriIzbriši
  26. ja već dugo znam da si ti čudo žana a ti već dugo znaš da je kasnim s posjetom:)....sad mi je žao što nisam prije vidjela sve ove ljepote:))....
    ciklamasta mi je predobra,te pletenice popreko su savršene....sve je super i uživam gledati tvoje radove:))...
    a igle od bambusa!!!....kažu da je to sad hit,vjerujem da su ugodnije i bolje od metelnih:))...
    dok ja ovo pišem ti sigurno pleteš ili heklaš nekakvui novu divotu:))....
    pusek-musek:)))....

    OdgovoriIzbriši
  27. Tak ti je Mare i kod mene:))
    Vidim da je ciklamasta pun pogodak. Bum se potrudila i sebi nekaj slično napravila samo kad ulovim slobodnog vremena. Probala sam heklat sa heknadlom od bambusa. Super leži u ruci, čak i veći komad nije problem.
    Trenutno niš konkretno ne radim - zgrabila me križobolja.
    Ali čim se skulira pokazala bum kaj je u toku.
    Pusa :))

    OdgovoriIzbriši
  28. Ajme sve je divno, ali ova prva... jooooj preslatko :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Hvala ti Marina na posjetu i komentaru.

    OdgovoriIzbriši
  30. Hello Jolanda!

    I was very happy your visit.
    Beautiful work !
    Kisses,

    Norminha

    OdgovoriIzbriši
  31. Thanks for your visit and coment.
    Kiss

    OdgovoriIzbriši