utorak, 31. kolovoza 2010.

KOLOVOZ 2. dio

      Kak sam skoro cijeli mjesec bila u nekakvoj frci-gužvi, nisam imala cajta za slikanje radova.....
Dobro nebum se sad pravdala zakaj nisam i kaj bi bilo da jesam, nego idem po redu. 
Prva u nizu ljetnih majica je ova plava, rađena po narudžbi.




Zatim je isto tako po narudžbi izašla ova boja tirkiza.




Rozu sam štrikala za sebe.




I tak su išle redom:




Naravno nisam cijeli mjesec samo štrikala i heklala. Kak mi je muž ribič imala sam puno posla oko čišćenja riba, spremanja u škrinju i naravno pripremanja. Ovaj som dug 100 cm i težak 6,2 kg odličan je ulov. Trebalo ga je očistit i isfiletirati, ali uz malu pomoć uspjela sam ga sredit.




Trenutno sam u izradi prekrivača za krevet. Heklam patchwork.




Ali kak nemrem samo delat jedno, u nedoumici sam kaj sve mogu napraviti od ove nove nabave. Nekaj su pokloni, nekaj je kupljeno...



Niš za ovaj put toliko, a ja idem kemijati kaj bi mogla još delat.




21 komentar:

  1. Za početak bi ti najbolje bilo da si ne misliš puno nego da to podijeliš sa mnom :-)
    Ja mislila da je ono torba,a kad ono pokrivač.Izgleda da imaš puuuuno končića koji nisu dovoljni nego za kombinaciju :-)
    A da si bila vrijedna,to jesi,ovu zadnju boje ciklame nisi još ni pokazala.Sad samo još moramo vidjet (probat) jel kaj valja to kaj je Ivek bil vrijedan (som).
    I molim,drugi put i Marijine rukotvorine uvrsti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastični radovi!!! I jako puno posla, vidim... Pozdrav iz Splita

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo!!!Ti jednostavno ne prestaješ. Svaka čast Predivni radovi....Jednostavno nemam riječi ..samo naprijed.Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. dakle ti si čudo od žene:))....kao malo si plela!! ....a isplela svega i svačega:)))......nabijaš mi komplekse,moja majica za sada ima tek leđa:((...
    sve mi je lijepo a najviše mi se sviđa ona s poprsjem:))....ne zbog poprsja nego zbog boje i mustre:))))....
    a som mmmmm.....:)))
    M...

    OdgovoriIzbriši
  5. Kaj je crvena već gotova???
    A ja jedva stigla do prvog rukava...
    Ak me oko ne vara još si u fazi maljanja,nazirem neke kante iza...

    OdgovoriIzbriši
  6. Hanči, nemrem podjelit, ali znam gdje ima za podijelit :)
    Ma odustala sam od torbe jer je ljetu kraj, a ja imam puno ostataka konca i najbolje rješenje je prekrivač (za početak). Somek je bil fin. Tak sa je cijela obitelj imala kaj papati (proširena obitelj).
    Marijina roza je na prošlom postu, bijela je pri kraju, tak da bum ju stavila kad bu gotova.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala ti Eda. Kad nekaj volim to i s guštom delam :)
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Ljiljana hvala ti na komentaru. Drago mi je da ti se zdopada ono kaj ja skemijam :)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  9. Mare, ona je heklana i jako je lagana za napravit.
    Ak hoćeš ja ti pošaljem mustru za nju.
    A somek je bil jajo, jako fini. Dio je bio na roštilju, dio u fiš-paprikašu, dio pečen sa gljivama i vrhnjem u rolu.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  10. Da Dea gotova. Buš i ti rješila svoje rukavčeke.
    Ma nikak da sredimo stan, samo prebacivanje... Jednu sobu pomaljaš onda sve prebacuješ nekuda, pa dođe druga soba na red (a puno stvari...), a kad bu kuhinja to samo dragi Bogek zna :))
    Ali do penzije bu gotovo.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  11. Auuu, koliko radova !!
    Moramo otvoriti neku temu na Ravelry-ju, koliko kome treba da uradi neki projekat :) :)
    Prosto ne znam koja je lepsa !
    A huh, pogled na toliko materijala me izludjuje :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Magrit ideja ti je odlična. Ja sam za :)
    Hvala na komentaru.
    To je samo dio novog materijala za zimu. Sad moram skemijati kaj bum radila od kojeg.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  13. Koliko si ti divnih radova napravila, svaka čast!!!
    Baš si lijepa manekenka,uživala sam u fotkama,ja se nikad ne znam namjestiti kad me slikaju uvijek ostanem ukočena:)))
    A mužu sve pohvale za kapitalca, divota!
    Zahvaljujem na uvijek lijepim komentarima koje ostavljaš na mom blogu.
    Moj suprug viće:bravoo za ribicu:)))!!!
    Želim ti ugodan vikend.
    Lijep pozdrav, Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala Zondra na lijepom komentaru. Naravno drago mi je da ti se sviđaju moji radovi :))
    Muž je "friški" ribič, svega godinu dana. Ali moram ga pohvalit, uistinu je dobar.
    Ugodan vikend tebi i tvojoj obitelji.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala na komentaru, a radovi su cool, osim toga ne brini brigu, zimnica ti je u frizeru, i imat ćeš vremena da potrošiš onu zalihu vune. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  16. . .pozdrav draga, pozivam te da se pridružiš u igri Volim. .

    OdgovoriIzbriši
  17. Loredana, ja se ne brinem za zalihe zimnice i one za jesti i one za štrikati ili heklati...:) Samo se brinem kaj neću imati dosta vremena.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  18. Cleo, idem prošetati do tvog bloga i pridružiti se u igri Volim...
    Hvala ti na pozivu.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  19. Olá Jolanda

    Bonita colecção de blusas. Gosto de todos os modelos mas em especial do bonito azul da primeira.
    bjs
    Nélia

    OdgovoriIzbriši
  20. Ola Nelia,

    Muito obrigado :))

    Saudacao <3

    OdgovoriIzbriši
  21. SUPER SU TI KREACIJE-POSEBNO MI JE ZAPELA ZA OKICE BORDO-NEKAKO SI MI U NOJ NAJNAJ!!
    A SUPRUG JE STVARNO ULOVIO PRAVOG KAPITALCA!!

    OdgovoriIzbriši