utorak, 8. lipnja 2010.

Janine vestice




Ovo su Janine vestice. Boja breskve je heklana. Bod isti kao i na maminoj majici. Konac Dada.

 Roza je štrikana od konca Mirabela. Bod prstići.

Broj komentara: 8:

  1. Bravo! Ti stvarno ne staješ...a ja mislila da sam zaražena pletenjem ..a ima ih još..majice cu preljepe

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da ti se sviđaju Janine vestice. I ja sam dugo mislila da je štrikanje zaraza... ali sada sam uvjerena da je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne su!Boja,bod,izvedba!Šteta kaj još ne kuži kak je to lijepo pa se samo odrasli mogu divit...

    OdgovoriIzbriši
  4. Jani je udobno, a mami oku ugodno ;-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Olá Jolanda

    Encantador este casaco. Parabéns e muito agradecida pela sua visita.
    Uma boa semana

    bjs
    Nélia

    OdgovoriIzbriši
  6. Hello Nelia,
    I dont speak you language. If you can please vrite at English.

    Thank you.
    B.Rgds.

    Jolanda

    OdgovoriIzbriši
  7. Hello,your blog is beautiful..Baby stuff is always amazing!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hi,
    Thanks for you coment. I like make baby stuffs.

    B.Rgds.

    OdgovoriIzbriši